sobota, 12. avgust 2017

Živa sem

samo nekaj časa. 
Ko na prstu zagledam svojo kri.
Ko sem s kupom otrok in obveznosti in ljudi.




Ko pridem 'domov',
umrem.
Molčim, zapiram ušesa, begam z mislimi, umikam oči, jokam ponoči...

Ko pridem v samostan, 
me pozdravijo ptice, 
sinice, vrabci in koska.
Sinici, dve, kuštravi, me spremljata in opominjata na lepoto in na to, kako rada imam vendar ptice...

Ker imate rada ptice, so vam lepe še vrane in galebi, je dejal A :)


Tlim.
Samo še tlim, ko sem tu...
Krvavim, 
tiho in nežno
 in se veselim... 
da še vedno krvavim.
Da sem še vedno rodna, 
čeprav jalova...

Sanjam, da ubijem mamo, no, ne čisto, a padla je in bilo je treba klicati pomoč, jaz pa nisem storila nič, samo umaknila sem se v grozi...














četrtek, 10. avgust 2017

Čutiti

Kako je to, da mi moški da dovoljenje za ubesedenje, upoštevanje čustev?
Moški, ki govori o čustvih in jih preliva v neopisljivo glasbo?

In kje sem bila jaz vsa ta leta, da nisem slišala?








Pa vendar ni prvi moški, ki me je nagovoril s svojimi čustvi. Pred leti, v moji veliki, brezupni samoti, je prišel Jeff Buckley.
Kot odmev iz mladosti v začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo videti, da je dobro.
A bila je utvara, popačena slika časa.
Ker v resnici je bilo boleče, trdo in neusmiljeno kot zmeraj... ker drugače bi ne bilo vse tiste glasbe, ki še vedno premika spodnje plasti...








Pomagal mi je slišati, čutiti (moškega). Vsa leta z njegovo glasbo so mi odpirala srce in ušesa za globokost (visokost, širokost...), ki jo more izraziti le glasba...meni.
Vse lahko najdem v njej.
(Zakaj b in vsi moški, ki jih poznam, tako močno zavračajo takšno glasbo?)

Zame je dobro vedeti, da obstaja(jo) moški, ki se zaveda svojih čustev in si celo upa spregovoriti o tem. In celo živeti tako...
   Saj ne, da bi si želela sveta razčustvovanih moških...

...a dobro je 
srečati moškega v skritem, mehkem jedru, ki živi in utripa 
(pod) žilavo, gibčno in trdno telesno lupino...








Skoraj lahko rečem, da mi je Ludovico Einaudi s svojo glasbo vrnil največji zanikan del življenja. In v petdesetih letih bivanja tu tega ni malo...

...čustva, ki sem jih skrivala, čustva, ki jih nisem izrazila, čustva, ki bi jih ne smelo biti, ki bi jih ne smela čutiti, čustva, ki so nekaj 'površinskega, iskati je treba globlje'...

In kaj ustvarjenega od človeka
more stopiti globlje v telo, v celo mojo osebo, 
kot glasba?

Zdaj sem torej v/na novem oziroma starem prostoru in z nežnim, sočutnim,  poslušajočim srcem
Previdno, lahno vstopam 
in ljubeče opazujem ta skriti, pozabljeni in zanemarjeni divji vrt, 
poln imenovanih in brezimnih rastlin, 
dišečega cvetja, tujih, nenavadnih, včasih bizarnih oblik, neresničnih barv, zvokov,
kot v sanjah... 
...neznan vrt, 
a tako zelo moj. 







Ludovico Einaudi pripoveduje o svoji materi, da je, ko je bila še deklica, ob morju čakala glasbo, ki jo je oče glasbenik poslal iz Avstralije v Italijo.
A ladja, ki je prinašala očetov dotik, ni nikoli prišla, ker je bila vojna. 
Glasba je utonila v morju...

... in zdaj prihaja iz njega, 
vedno znova in nova, 
polna starega, daljnega 
in tako globoko znanega 
hrepenenja...





ponedeljek, 7. avgust 2017

Spomin v vodi




Dotaknila sem se morja.

Velike, velike, največje vode sveta,
moj Gospod.



Voda ima spomin,
pravijo.

Se me spominjaš?

Ti,
ki daješ rast...

...iz davnih časov
 bolečin...

Je moja mlada oblika ostala zapisana
v tej strašni, strašni vodi?



Pinije, 
 nekoč mlade pinije v drevoredu, 
so zrasle...
So zdaj že odrasla drevesa,
ker dajejo večjo senco?

Otroci tu bi lahko bili najini...

...,so, 
najini, 
Tvoji...